dijous, 9 de desembre del 2010

Udon, L'Illa de la Diagonal

A mi m'agrada el menjar Japonès, i els fideus no son cap excepció. Per això i nomes per això he anat mes d'una vegada al Udon de l'Illa i cada cop, quan acabo em repeteixo la mateixa frase: no hi tornaré mai mes.
Els fideus gruixuts cuinats amb wok son bons però ja no hi res mes que valgui la pena.
El servei, tot un grupet de noies a quina mes antipàtica i desagradable que confonen la modernitat amb incompetència. Elles estan en el grup de les incompetents.
Això si, sota una imatge d'estressades i molta feina....
Les racions s'han reduït considerablement o, com a mínim, a mi m'ho sembla.
Ho prometo, no hi tornaré, com a mínim fins que no em recordi d'avui i tingui ganes de fideus, encara que després em sentin malament.
L'Illa Diagonal
B
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada