dissabte, 3 de setembre del 2011

Tram Tram

Al bell mig de Sarrià, gestionat per el xef Isidre Soler, Tram Tram es un lloc on feia temps que hi volíem anar.
L'amenaça de pluja ens va obligar a renunciar a la terrassa, petita però molt agradable.
La taula a dins estava la mar de be, el lloc es molt agradable.
El servei, correcte, res a dir.
Els plats força bé encara que, personalment, hi vaig trobar a faltar un xic de varietat però pot ser nomes una opinió.
I fins aquí es un lloc que jo puc recomanar per anar a menjar perquè tot això es el correcte.
Que no em va agradar, la questió del preu i com ho gestiona l'Isidre Soler.
La carta te un preu fix per tothom, 44€, es a dir que no es pas dels barats. fins aquí be, ja ho sabíem abans d'arribar. El problema son els afegitons, mes de la meitat dels plats tenien un suplement de 3 ó 6€, això fa la teva selecció ja vagi condicionada però llavors ve l'home i et diu: "avui tenim fora de carta aquests altres plats amb un "petit" suplement), en el nostre cas corball i no se que mes.
Vaig triar el corball pensant que el Petit suplement seria com els altres. La sorpresa es que el suplement eren 8€, es a dir un 20% mes del preu total del menú.
Total el sopar que havia de costar 88€ mes el vi i cafè va acabar costant 130 per tots els afegitons.
A d'altres taules vaig poder sentir com el xef havia de negociar amb els clients que preguntaven, puc canviar això o allò i per les cares, no quedaven gaire contents.
En definitiva el que podia estar un bon sopar va acabar amb un mal gust de boca important.
Jo no el recomanaré a ningú. Em sembla mala gestió per part del sr. Soler. En lloc de suplements posa el preu un xic mes alt i fora problemes, així et sents estafat.
Major de Sarrià 121
Barcelona
B

1 comentari:

  1. Algunes i alguns diuen que de vegades sóc una mica maleducat, i segurament deuen tenir raó. Quan en un restaurant em comencen amb allò que diu "avui tenim fora de carta aquests altres plats..." faig una ostentosa desconnexió gestual per tal que el maître se n’adoni que tot allò que comença a recitar com si fos un venedor de fira m’entra per una orella i em surt per l’altra. S’abusa massa amb els "fora de carta", i encara ningú m’ha explicat perquè amb les facilitats d’impressió que hi ha avui en dia aquests "fora de carta" no estan incorporats a la carta amb el preu corresponent.
    En canvi, del Vivanda que parles més amunt en tinc un bon record, tot i que ja fa temps que hi varem anar.

    ResponElimina